نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رمزگشایی موجی از سناریوی انتقال پوگبا به یووه

رمزگشایی موجی از سناریوی انتقال پوگبا به یووه

 

در کنار تمام اخبار مرتبط با یوونتوس در هفته‌های اخیر، شایعه علاقه‌مندی پاول پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد به جدایی از این باشگاه و پیوستن به یوونتوس در ماه‌های آتی یکی از موضوعات داغ بازار نقل و انتقالات بوده است. در کشاکش این اخبار، لوچانو موجی مدیر سابق باشگاه یوونتوس در گفتگو با Tuttomercatoweb عقیده‌ای کاملاً متفاوت و البته منطقی در خصوص احتمال بازگشت او به جمع بیانکونری‌ها دارد.

 

من اصلاً باور نمی‌کنم این انتقال صورت پذیرد. وقتی ما در مورد پاول پوگبا صحبت می‌کنیم اساساً باید در مورد وضعیت ترانسفرینگ او در تابستان سال آینده صحبت کنیم نه ماه ژانویه. بازگشت‌ بازیکنان سرشناس به تیم‌های سابق‌شان باید تحت شرایطی ویژه اتفاق بیافتد نه با فشار و بازی رسانه‌ای. اگر کسی در یوونتوس انتظار ورود پوگبا را دارد نباید فراموش کند که دست یافتن به اهداف بزرگ صرفاً با علاقه داشتن محقق نمی‌شود.

 

پاول پوگبا هافبک 25 ساله شیاطین‌سرخ از سالهای 2012 تا 2016 یکی از بازیکنان ثابت یوونتوس بود و 178 بار نیز با لباس بیانکونری‌ها در رقابت‌های مختلف به میدان رفت. او در سال 2017 با قراردادی 105 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: